AUTOMAX

Kosár

[ 0 ] termék
Indulás a kasszához
 x 
A kosár üres

Termékkategóriák

FacebookTwitter

Vásárlási feltételek


A DPD csomagcímke készítő és a Számlázó program is az elsőként megadott adatokkal dolgozik. A kérésünk az, hogy bármilyen változás történik (telefonszám, e-mail cím, lakhely) kérjük, jelezze ezt nekünk, hogy garantáltan célba érjen csomagja! E jelzés háromféle módon történhet: 1./ telefonon, a 0637389806 számon 2./ e-mail-ben az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. automaax-onlune.hu címen 3./ a megrendelés megjegyzés rovatában felt.

Vevőtájékoztató  vásárlók részére

Áruházunkban tetszés szerint barangolhat, személyazonossága felfedése nélkül is megismerkedhet termékeinkkel, árainkkal; regisztrációs kényszer nélkül tájékozódhat a részletekről. Termékeinket a könnyebb tájékozódás érdekében főkategóriák szerint soroltuk be. A főkategóriákon belül újabb alkategóriákban találja meg a termékeket. Minden termék ára bruttó, azaz ÁFÁ-val együtt tüntetjük fel!!! A termék nevére kattintva az adott termék leíró oldalára jut, ahol részletes leírás mellett képet is lát. Ha az egérrel a képre kattint, akkor az nagyítva is megjelenik.

Keresés

Ha a keresett terméket sehol nem találja, vegye igénybe keresőnket! A keresőbe kell beírni a termék nevének vagy leírásának bármelyik szavát, vagy szórészletét. A keresés gomb megnyomása után a keresés eredményeképpen mindazon termékek megjelennek, amelyek nevében vagy leírásában a megadott szó vagy szórészlet szerepel. Ezekre rákattintva eljut a kívánt termékhez. Ha a keresés így is eredménytelennek bizonyult forduljon ügyfélszolgálatunkhoz. Munkatársaink készséggel állnak az Ön rendelkezésére és tájékoztatják arról, hogy a kívánt terméket be tudjuk-e szerezni vagy sem.

Regisztráció

Ahhoz, hogy vásárolni tudjon áruházunkban, először regisztrálnia kell magát. A Bejelentkezés menü "Regisztráció" sorára kattintva kinyílik a Felhasználói regisztrációs ablak. Itt kell megadnia valós adatait.

Jelszó: a későbbi bejelentkezésekhez szükséges titkos azonosító. A jelszó nem tartalmazhat ékezeteket, minimális hossza 5 karakter. Ez lehet bármilyen betű vagy szám. Ha esetleg elfelejtette jelszavát, elküldjük e-mailben.

E-mail: címet is meg kell adni. A saját érdekében valós, létező címet adjon meg! Az első bejelentkezés során szükséges érvényesítéshez kellő kódot ide küldjük.

A regisztráció után a megadott e-mail címre elküldünk egy hatjegyű érvényesítő kódot, amellyel leellenőrizzük, hogy a cím valóban létezik-e. Ezt az első bejelentkezés során kell a képernyő bal felső sarkában kinyíló ablakba beírni. Ezután erre az azonosítóra többet nem lesz szükség. A későbbiek folyamán már csak be kell írni a felhasználói nevet és a jelszót.

Vásárlás az Áruházban

Ha a kiválasztott terméket szeretné megvásárolni, akkor a Kosárba gombra kattintva kezdeményezheti az áru vásárlását. Miután berakta a kosárba az Önnek tetsző termékeket, folytathatja a vásárlást. A termék mennyiségét is tetszés szerint átírhatja, megváltoztathatja. Az alapértelmezés szerint 1 db-ot kínálunk fel.

A kosár tartalma

A kosár tartalma mindig megjelenik, miután árut rakott bele (1. lépés). A kosár tartalma ablakban minden kiválasztott termék és az aktuális végösszeg - böngészés közben is - nyomon követhető. Ez bármikor tetszés szerint módosítható, törölhető. Ha ki akarunk venni valamit a kosárból, akkor a kosár tartalma ablakban (jobb oldalon) a megrendelés módosítása lehetőségre kell kattintani. Ekkor a terméklistában meg kell jelölni a fölösleges dolgokat, és a bejelöltek törlése gombbal ki lehet törölni a kosár tartalmából. Egy vásárlás alkalmával korlátlan számú terméket tehet a kosarába. Mindaddig NEM kerül feldolgozásra a megrendelésre, amíg Ön a Megrendelő adatait nem adta meg (2. lépés). Kérjük, pontosan töltse ki a szállítási címet, és különösen fontos, hogy olyan (mobil) telefonszámot adjon meg itt, amelyen napközben is el lehet Önt érni. Ki kell választania, hogy milyen módon kíván fizetni (3. lépés). A böngészés befejezése után a Megrendelés gombra kell kattintani. (A csomagolási és szállítási összesítőn szereplő súly a termék gyári csomagolásával és tartozékaival értendő!) A csomagfutár értesítőt hagy postaládájában (vagy felhívja telefonon), ha nem talál a kézbesítési címen senkit, hogy egyeztessen a csomagátadás pontos helyéről és időpontjáról. A leszállításra kerülő termékekről tételes számlát küldünk Önnek, amelyen a vevő címe megegyezik a szállítási címzettel. Ha a szállítási cím és vevő nem azonos, kérjük, töltse ki a számlázási adatokat is. Ebben az esetben a számlán az itt feltüntetett adatok fognak szerepelni.

Bizonyos esetekben (egyes böngészőknél) előfordulhat, hogy a rendszer nem engedi továbbvinni a vásárlási folyamatot a szállítás módjának kiválasztásánál, ebben az esetben telefonon, vagy e-mailban is felvesszük rendelését természetesen!

Minimális rendelési tétel

A megrendelt termékre ne rakódjon irreálisan magas szállítási költség, a minimális rendelési tétel 1.000 Ft. Ennél kisebb értékű csomagot, csak telefonos (0637389806) egyeztetést követően van módunkban kiszállítani. A megrendelésnek felső határa nincs.

 

A rendelés elfogadása

A rendelés leadásáról és elfogadásáról rendszerünk Önt egy emlékeztető e-mailben tájékoztatja. Amennyiben a rendelt tételek szállításával kapcsolatban bármilyen kérdésünk lenne (pl. nem tudunk szállítani az adott termékből, nincs esetleg a kiválasztott méret vagy szín) munkatársunk a megadott telefonszámon megkeresi Önt.

Értesítő e-mail a csomag érkezéséről

Miután a szállításra előkészített csomagot átadtuk a futárszolgálatnak, küldünk Önnek egy értesítő e-mailt, amelyben arról tájékoztatjuk, hogy a következő munkanapon a csomagja kézbesítésre kerül.

A Webáruház Csomagküldő szolgálatánál rendeléseit az alábbi, hagyományos formában is leadhatja:

 

  • Az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. automax-online.hu e-mail címre küldött elektronikus levél formájában, mely levélben feltüntette a rendelés teljesítéséhez szükséges adatokat: a megrendelő pontos neve, számlacíme, a csomagküldés pontos címe (utca, házszám, város és irányítószám), egy telefonszám, amelyen munkatársunk egyeztetni tud a rendeléssel kapcsolatban. A visszaélések elkerülése végett minden e-mailben leadott rendelést a megadott telefonszámon visszaigazolunk, ezért ha nincs a rendelésben telefonszám megadva, vagy azon nem tudjuk a megrendelőt elérni, a megrendelést semmisnek tekintjük.
  • A 0637389806 telefonszámon munkaidőben (H-P: 8-17:00; Szo: 8-12:00 óra között) munkatársunk felveszi a rendelést.

 

 

Személyes adatok módosítása

A termékek szállítási módja

Cégünk igyekszik a csomagolási és postaköltségeket a minimálisra csökkenteni. A csomagokat már NEM a Magyar Postával, hanem a DPD futárszolgálattal szállíttatjuk ki!

A DPD vállalja, hogy a csomagot a feladást követő MUNKANAPON és MUNKAIDÖBEN kézbesíti. A futár, ha nem talál otthon senkit, értesítést hagy a postaládájában, ezen szerepel a DPD központi ügyfélszolgálati telefonszáma  mellett a saját telefonszáma is. Ha ezt felhívja, biztosan meg tudnak beszélni olyan időponton és helyszínt, ahol az átadás-átvétel gond nélkül lebonyolítható. A futárok rendkívül rugalmasak és segítőkészek, hiszen anyagilag is érdekeltek abban, hogy a címzetthez garantáltan a leggyorsabban eljusson a csomag, ezért a futár mindent meg is tesz ennek érdekében. Ha végképp elérhetetlennek bizonyult a megrendelő, csomagja 5 napig a legközelebbi DPD depóban kerül elhelyezésre. A futár még egy alkalommal megpróbálja a kézbesítést, de ha 5 nap alatt senkit nem tud elérni, és senki nem jelentkezik a csomagért, visszaszállítják a feladónak, jelen esetben az Automax autósboltnak.

Házhoz szállítási költség

A házhoz szállítási költségek megállapítása során egy rendkívül könnyen áttekinthető és egyértelmű táblázatot állítottunk össze, amely alapján Ön is könnyedén ki tudja számolni, hogy mekkora lesz ennek mértéke. Szállítási díjaink a csomagolás költségét is tartalmazzák. Rendkívül nagy méretű, vagy súlyú megrendelésekre egyedi árajánlatot készítünk.

 

 

Csomag értéke

Házhoz szállítás díja*

2.000-20.000 Ft

2450 Ft

20.000 Ft-felett

Ingyen.

   

* A feltüntetett árak tartalmazzák az ÁFÁ-t!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Személyes áruátvétel

A szállítási és csomagolási költség abban az esetben is TELJESEN megtakarítható, ha a megrendelő a csomagot az üzletünkben Automax autósbolt 3021 Lőrinci Árpád u.238. munkaidőben és személyesen veszi át. Ilyen esetben a csomagra semmilyen szállítási és csomagolási költséget NEM számítunk fel. Ha ezt a megoldást választja, akkor az ügyfélszolgálattal történt előzetes egyeztetés után (ami történhet e-mailben vagy telefonon) lehet a csomagért menni. A megrendelt csomagokat legtovább 10 napig tároljuk, közben munkatársunk több alkalommal is megpróbálja Önt e-mailben vagy telefonon értesíteni, a 10 nap letelte után a rendelést töröljük.

Szállítási határidők

Web áruházunk több  beszállító termékeit kínálja. A termékek jelentős része állandóan van készleten, ám egy kisebb részüket nekünk is csak megrendelésre szállítják. Átlagos esetben a megrendelt termékeket 2-7 munkanap alatt ki tudjuk szállítani, ha erre nincs lehetőség, akkor ügyfélszolgálatunk e-mailben vagy telefonon értesíti Önt arról, hogy melyik termékre kell várni. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendelésből, és a csomagot e nélkül küldjük el, vagy arra, hogy másik, hasonló (helyettesítő) terméket válasszon.

 

Fizetési módok

A Webshopban jelenleg, csak az utánvétes fizetési opció választható, átutalásos fizetésre, előzetes egyeztetést követően van mód! Személyesen történő áruátvételkor kézpénzes, ill. bankkártyás fizetés lehetőséget kínálunk boltunkban.

 

 

Téves megrendelés

Amennyiben rendelését tévedésből adta le, azt a leadást követően e-mailben az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. automax-online.hu címen vagy a 0637389806 -os telefonszámon személyesen mondhatja le, a csomag feladása előtt minden következmény nélkül. Amennyiben a rendelést az Ön által kért módon nem tudjuk az Ön által elvárt idő alatt teljesíteni (pl. több hetet kellene várni az adott termék megérkezésére), a rendelést szintén következmények nélkül lemondhatja.

Csomag újrakézbesítés

Amennyiben mi elküldtük Önnek a megrendelt csomagot, és azt Ön 5 munkanapon belül nem veszi át, a csomagot sajnos automatikusan visszaküldi a szállító cég a címünkre, és mi "bukunk" rajta egy szállítási költséget. Előfordulhat, hogy nem kap értesítőt, vagy nem találja meg a szállítónk a címet, zárva az ajtó, nem tartózkodik senki a megadott címen, elutazott külföldre stb. Ilyen esetben, amennyiben ezt Ön kezdeményezi, a csomagot a szállítási költség újbóli felszámításával elküldjük Önnek, de csakis akkor indítjuk útjára ismét a csomagot, ha annak ellenértéke a bankszámlánkon (átutalással) jóváíródott! Amennyiben egy címről két vagy több alkalommal is visszakapjuk a csomagot, Áruházunk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban NE küldjön újra csomagot.

Csomagcsere

A DPD speciális szolgáltatásainak köszönhetően lehetőség van például egy mérethibás termék akár 1-3 napon (!) belüli cseréjére. A DPD segítségével ez a probléma rendkívül gyorsan és egyszerűen orvosolható. Mi a teendő? A termék átvétele után hívja fel ügyfélszolgálatunk telefonszámát és közölje, hogy milyen terméket cseréljük ki! Ha van raktáron a kért áru, még aznap becsomagoljuk, és a futárral elküldjük a megadott címre. Önnek nem kell mást tenni, mint a korábban kiszállított terméket becsomagolni. A dobozt meg sem kell címezni!!! Amikor másnap megérkezik a futár az új csomaggal, adja át neki a dobozt! Ő majd ellátja a megfelelő csomagcímkével. Így szerencsés esetben akár 1 nap alatt megfordul a két csomag. És mindez úgy történik, hogy Önnek ki sem kell lépnie a lakásából. Nem kell a postán sorban állni, nem kell feleslegesen mérgelődni, idegeskedni. Mindezért csak az 1.500 Ft szállítási díjat kell csupán kifizetnie minden egyes ilyen szolgáltatás igénybevétele során. Ezt abban az esetben is felszámítjuk, ha az Ön előző csomagjának értéke meghaladta a 20.000 Ft-ot, azaz akkor azt ingyen szállítottuk házhoz. Fontos!!! Ez a speciális szolgáltatás, csak a termék kézhezvételétől számított 3 napon belül él! Kizárólag sértetlen, eredeti csomagolásába visszahelyezett termékeket van módunkban kicserélni. A szolgáltatás erősen bizalmi alapon működik, hiszen Ön szándékosan egy tönkretett terméket is visszaküldhet nekünk, miközben egy újat kap helyette. Ha ez így történik, jegyzőkönyvet veszünk fel az esetről, a kárt "benyeljük", de Áruházunk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a többet NE küldjön csomagot!

Elállási jog

Web áruházunk szolgáltatásai terén etikusan, törvényesen, a Vásárlók érdekeit szem előtt tartva jár el. A Vásárló a szerződéstől a 45/2014. (II.26.)  kormányrendeletben foglaltak szerint 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Ha az értékesítő nem a rendeletnek megfelelően tájékoztatja fogyasztót, akkor az elállási jogát az áru átvételének napjától számított három hónapon belül gyakorolhatja. Ha e három hónapon belül sor kerül a tájékoztatásra akkor, a fogyasztó számára az elállásra nyitva álló nyolc munkanapos határidő attól a naptól kezdődik, amikor a tájékoztatót kézhez kapta. Az értékesítő köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogot, a hang-, illetve képfelvétel példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta.

Előfordul, hogy az Internetes áruházban kiválasztott termék a valóságban mégsem olyan, mint amilyet Ön szeretett volna. Az ilyen esetekben a következő a teendő:

 

  1. jelzi a termékkel kapcsolatos elégedetlenségét Ügyfélszolgálatunkon, telefonon 0637389806 vagy e-mailben Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. automax-online.hu
  2. az egyeztetés után (számla visszakeresése, a termék értékének megállapítása) közli Önnel, hogy a termék visszavehető-e vagy sem.
  3. Ön postai csomagként feladja címünkre a visszaküldeni szánt terméket:
    Automax autósbolt
    3021 Lőrinci Árpád u.238.
    Kérjük, a csomagot értéknyilvánítással adja fel, NE küldje vissza portós vagy utánvéttel terhelt csomagban, mert ezeket NEM áll módunkban átvenni!
  4. A termék megérkezésekor munkatársunk ellenőrzi annak sértetlenségét, és piros postai utalványon, vagy banki átutalással visszaküldi Önnek a termék értékét.

 

Hírlevél

Ha nem kíván hírlevelet kapni, kattintson a "leiratkozás a hírlevélről" feliratra, amelyet a hírlevelünk alján talál. Ugyanezt megteheti az adatlapján is, ha a hírlevél kockában a pipát kikapcsolja. Adatlapját a bejelentkezés menüpont alatt, az adatmódosításon belül tudja tetszés szerint módosítani.

Adatvédelem

A Vásárlók adatait kizárólag saját számlázásunk és könyvelésünk dokumentálására használjuk. A vásárlói adatok a szállítás és kézbesítés idejére átadásra kerülnek a szállító cégeknek. A szállító vállalatok szerződésben nyilatkoznak az adatok bizalmas kezeléséről. Az adatok kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el. Adatait írásos vagy e-mailben történő kérésre bemutatjuk, módosítjuk vagy töröljük (kivételt képeznek azok a számla adatok (a számlák tőpéldányai), melyeknek megőrzésére a Számviteli Törvény Kötelez bennünket). A szerződéseket az autósbolt elektronikus nyilvántartásában iktatja és archiválja, ezzel biztosítva a szerződés adataihoz való utólagos hozzáférés lehetőségét.

 

Automax-online.hu